beatehemsborg

mandag 3. februar 2014

stuen | fra 2009 og frem til nå...



(stuen 2013)
 
Jeg har ryddet litt i bilder i dag.
Jeg har sittet i flere timer og kikket gjennom gamle
bildemapper og videoer av barna.
 
 
(stuen 2014)
 
 
Jeg har flyttet alle bilder over på eksterne disker,
og jeg har laget en helt ny bloggmappe.
 
 
(stuen 2012)


I den gamle bloggmappen fant jeg bilder fra jeg startet å
blogge i 2009. Det er morsomt å se tilbake. Litt forandring har
det jo blitt oppgjennom åra...
 

(stuen 2011)
 
 
Jeg har faktisk mange av de samme sakene ennå...
Dongeriputene er fremdeles favoritter og har fast plass i sofaen.
Quilteteppene fra home and cottage
blir jo bare bedre og bedre etter som de blir brukt!
 
 
(stuen 2010)
 
 
Bordet har jo fått stå i noen år...
*later som jeg har glemt at mannen vil bytte det ut*
 
Det er faktisk bordet på bildet fra 2009 som skal tilbake i stuen igjen,
men jeg tror det skal få ny farge først????


 
(stuen 2009)
 
I 2009 likte jeg visst limegrønt!
*ler*
 
 
Har det vært store endringer hjemme hos deg de siste årene??
 
 
 
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Du har hatt det fint gjennom alle åra :) Vi flytta inn i her i 2012, og sidan alt var nytt har det ikkje blitt gjort så mykje. Men i frå vi flytta i lag i 2008 og fram til no har stilen min endra seg ganske mykje! Før viste eg nok ikkje korleis eg ville ha det, men veit det no :)

    SvarSlett
  2. hvor har du kjøpt de vegglampene du har etter 2011*?

    SvarSlett
    Svar
    1. De er fra house doctor, kjøpt på home and cottage :)

      Slett
  3. I really like 2011 ;)) How to grow such a beautiful olive tree? My just falling now; (

    SvarSlett
    Svar
    1. ;) I can't do it either. This photo was taken right after I took it indoors...

      Slett
  4. Har blitt litt endringer her og. Fra limegrønt, turkis, brunt, lilla, rosa og til grått, hvitt, svart og lyseblått som dominerer nå. Liker best å mixe de 4 siste. Blir veldig inspirert på Instagram og ønsker forandring flere steder i huset.

    SvarSlett
  5. I was able to find good information from your blog posts.



    My web site ... hemorrhoids cure themselves

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...