beatehemsborg

søndag 29. desember 2013

tilbakeblikk...

Hei og hopp!
 
I dag tenkte jeg å ta dere med på et lite tilbakeblikk på året 2013.
 


Jeg har stadig noen små DIY-prosjekt på gang... I høst fikk jeg en utfordring fra Bolig Pluss om å vise frem noen av mine beste gjør det selv prosjekter. Spennende utfordring som fikk meg til å tenke på hva jeg egentlig liker å pusle med... Etter en liten gjennomgang kom det ganske klart frem at jeg har PAPIRDILLA! Mye av det jeg lager har utgangspunkt i papir. Enten gavepapir eller ting jeg printer ut selv. Jeg har også luftet symaskinen litt, og har laget meg ny kamerastropp av et skjerf.



 
 
Mat og oppskrifter har blitt en stor del av bloggen min. Jeg elsker å lage mat, spise mat OG ta bilder av mat. Det er moro å prøve nye oppskrifter og jeg synes det er gøy å dele med dere her på bloggen!




Fra utleiehybel til 50 m2 ekstra boltreplass for oss! Soverom, bad, kontor, garderobe og stue.
Halleluja!
 
 


Jeg har hatt mange spennende samarbeidspartnere i året som har gått. Jeg har laget plakater og brosjyrer, og jeg har tatt produktbilder av fin-fine saker! Dette er gøy altså!



Jeg kan se tilbake på et spennende år, og mange av oppdragene mine kan jeg takke bloggen min for! Jeg ser at jeg fortsatt har mye besøk her inne (selv om få legger igjen spor etter seg), og det bidrar til at jeg har lyst til å holde liv i bloggen fremover også!
 
Tusen takk til dere!!!
 
 
 
Klem
 
 
 

9 kommentarer:

  1. Nydelig tilbakeblikk på året!

    Håper du koser deg i romjulen, med eller uten sne.
    Her sier jeg gjerne takk til å få litt sne nå, savner at det lyser opp med hvitt ute. :)
    Likevel, vi fyrer i peisen og nyter julen uten den. :)

    Ønsker deg en et vakkert nytt år, og håper 2014 vil bringe deg mye godt, Beate!
    God klem fra,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  2. Hei, er innom bloggen din daglig:-) det som fenger meg mest er ditt blikk på hva som blir et bra bilde, både av mat og interiør. Hadde vært moro noen ganger å få vite hvilke innstillinger du har på kamera:-) Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! Mvh Therese

    SvarSlett
  3. Alltid fint å titte innom hos deg. Ønsker deg et riktig godt nytt år. Hilsen Drude

    SvarSlett
  4. Utrolig koselig♥

    Ønsker deg ett godt nytt år

    klem fra Lill

    SvarSlett
  5. Hei Beate!
    Titter innom for å si, at jeg setter stor pris på bloggen din! Den er ujålete, koselig og fremfor alt inspirerende. Det som er litt spesielt (og det som kommer nå, er altså ment som et stort kompliment..) , er at du nok har en helt annen stil, en hva som vanligvis tiltaler mitt funkis- hjerte. Men som sagt, du inspirerer og tar bilder proppfulle av go- stemning, derfor er jeg fast følger! Gleder meg til å følge videre både her på bloggen og på Instagram.
    Hilsen Kristine :)

    SvarSlett
  6. Hei på deg!
    Så gøy å se igjen alle de fine bildene du tar!!!
    Du er supergod på det altså!!!
    Godt nytt år til deg og dine!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  7. Så kjekt å få ett kjapt overblikk på året som har gått hos deg, flotte bilder som fikk meg til å titte mer hos deg, og jeg må si jeg har kost meg. Klem fra Helen

    SvarSlett
  8. Nydelig, helt nydelig Beate ღ
    Elsker bildene dine og bloggen
    din - alltid noe vakkert å se her
    inne hos deg ღ Er så glad jeg
    oppdaget bloggen din for så
    mange år siden - som er en av
    mine favorittbloggere ღ Gleder
    meg masse til å fortsatt følge
    deg i det nye året som kommer
    både her, på FB og Instagram :)
    - skal se om at ikke jeg kan bli
    litt flinkere å legge igjen noen
    spor fremover også - jeg har ikke
    vært så aktiv på nett den siste
    tiden, men håper på bedre tider ;)

    Ønsker deg og dine et riktig
    ✯✲✬GᏬᎠT NYTT ÅR✯✲✯
    - - - stor klem fra Mette - - -

    SvarSlett
  9. Jeg blir glad av å se bildene dine, og selvfølgelig ble jeg ekstra glad for de fantastisk fine bildene du tok av tingene mine!
    Jeg drømmer om nye design og nye Beate-bilder, men er for tiden sliten og nedkjørt og har en liten pause fra minitrykkeriet. Håper 2014 blir et spennende og produktivt år for deg (og meg)!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...