beatehemsborg

tirsdag 31. desember 2013

nyttårsbordet...




Nyttårsbordet er ferdig dekket...




Bordet er enkelt pyntet i hvitt, grønt, brunt og pittelitt sølv.
Det må ikke bli for nusselig, så jeg har røffet opp med
litt krøllete linduk.
flaks :)




Kjekke "jeg kan se de som sitter på andre siden av bordet"- oppsatser.
Lave oppsatser av hortensia og roser.
(Dette tipset så jeg på et av Leilas juleprogram på tv)




Jeg kjøpte to hortensia i potte og en bukett med roser. Jeg klippet av
hortensia-baller og festet tre og tre sammen med ståltråd. Så la jeg dem
oppi lave vaser. Rosene klippet jeg korte for så å stikke
dem inn i hortensiaen.
 



Ønsker dere alle et godt nytt år!
 
 
 

14 kommentarer:

  1. Så utrolig vakkert du har dekket nyttårsbordet! Så flotte oppsatser, nydelige blomster, og flotte bilder både av dem og bordet forøvrig. Likte godt den krøllete linduken, synes det passet bra. Her må det bli koselig å sitte i kveld. Godt nytt år til deg, og takk for mange fine innlegg du har gitt oss, og mange fine kommentarer du har gitt meg på min blogg. :)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Kjempefint pynte bord. Ønsker deg et godt nytt rikt år. Klem fra Sidsel

    SvarSlett
  4. Veeeldig tøft og fint,her må dere kose dere siste kvelden i år!!!
    Takker for all inspirasjon du deler og ønsker deg GODt Nytt År - gleder meg til å føælge deg videre :)
    Toveklem.)

    SvarSlett
  5. hei!
    ønsker deg og dine et riktig godt nytt år,
    - må det bringe masse glede og optimisme.
    klem TOVE

    SvarSlett
  6. Fantastisk dekket, som alltid hos deg:)
    Flinkis!!

    GODT NYTT ÅR til deg og dine!!
    Måtte 2014 blir fantastisk ♥

    SvarSlett
  7. Helt nydelig. :)
    Godt nyttår!

    SvarSlett
  8. Flotte bilder
    Synes hortensia og roser er såååå fint sammen...vurderer det i bryllupet mitt

    Godt nyttår♥

    Gleder meg til å følge deg i 2014

    klem fra Lill

    SvarSlett
  9. HAPPY NEW YEAR !!!! Marki

    SvarSlett
  10. Nydelig bord!
    God nyttår til deg og dine.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  11. Å, fantastisk fint, Beate ☆ Jeg gleder meg til
    å fortsatt følge deg i det nye året - du er bare
    kjempeflink :) Ønsker deg et riktig Godt Nytt År
    ☆ klem fra Mette ☆

    SvarSlett
  12. very inviting table. greetings. Anna

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...