beatehemsborg

torsdag 4. juli 2013


 
Vi er hjemme igjen etter seks dager i herlige Sverige.
Jeg har tatt med meg noen Höganäs krus hjem,
og nå drikker jeg kaffe med Ernst!
 
Har du sett "Sommar med Ernst" som går på TV4? Han renoverer en
gammel herregård som jeg kunne flyttet inn i på flekken!
Ja, eller etter at Ernst har tryllet med det da...
 


Sjokolade til lunsj??
Ja, er det ikke ferie da?
 
 
Her venter vi på storebror som kommer hjem
fra 2 ukers ferie i USA... hvert øyeblikk som helst...
HURRA!!!!




Takk for koselige tilbakemeldinger på innlegget fra Kaspers rom.
Mange ønsker en instruksjon på hvordan sengen er satt sammen.
Det kommer i et innlegg etter hvert!



1 kommentar:

  1. Kul sjokolade! Den boka ser fin ut! Skulle gjerne sett det programmet, men vi har ikke kanalen..

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...