beatehemsborg

tirsdag 27. november 2012

på en snurr...


 
I dag har vi laget pølsesnurrer som Loppa skal servere i
bursdagen sin. Jeg har prøvd å være litt i forkant med
det som kan lages ferdig og fryses. For en gang skyld
skal jeg ikke stå med alt i siste liten...
 
Boller ble bakt på søndag, snurrer og sjokoladekake i dag.
Sjokoladekaken skal stå i kjøleskapet frem til fredag.
Da skal jeg prøve meg på cake-pops...for første gang...
spennende!
 
Pølsesnurrer er poppis her, og veldig kjekke å fryse
og varme opp igjen. Jammen ble det litt til
kveldskosen i dag også gitt!
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Ønsker meg såå den røde boksen:)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, er den ikke skjønn... :)

      Slett
  2. Så god du er!
    Pølsesnurrer er godt altså ;-)
    Herlig å være ute i god tid og slippe
    for mye stress før et barneselskap.
    FLinka!
    Klem

    SvarSlett
  3. Å det er godt ja! Nam!
    Kos dere i kveld:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...