beatehemsborg

torsdag 12. juli 2012



I går laget vi deilig (jukse) paella. Ja, en sånn hurtigvariant...
Men veldig god! Risen kokes som vanlig, men jeg steker den litt
sammen med alle de andre godsakene før servering.

Jeg hadde god hjelp av Messi og SuperDiva`n på kjøkkenet.



Lotte shoppet denne kjolen og rosa glitresko tidligere i uken og vil
egentlig ikke gå i noe annet. Kas skal helst gå i fotballdrakter...



Nybadet kjøkkenhjelp i skikkelig praktisk kjøkkenantrekk!




Se på meg!!!!



Ønsker dere alle en fin-fin dag!


klem



9 kommentarer:

  1. Hei Beate, ingen fotograferer mat så delikat som du!! Fantastiske bilder og redigering, love it! Me har ein Messi i huset me også...men det er lite rosa her hos oss ;). Tusen takk for koselig kommentar, veldig hyggelig! Fortsatt fin ferie til dåken, klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Takk for det Beate:)
    Vi storkoser oss i nyhuset.
    Nå kan du jo ta deg en tur på besøk:)
    Herlige bilder fra deg.
    Fortsatt fin ferie!
    Klem.

    SvarSlett
  3. De er så herlige disse små, prinsesser både hjemme og i barnehagen. Ikke alltid i mammas "ånd" men hva gjør vel det?
    Tusen takk for koselige kommentarer inne hos meg.

    Klem Agnes

    SvarSlett
  4. Hun er jo bare "vakkert"! Storebror er jo en kjekkas han også:). Kos dere! Sylvia

    SvarSlett
  5. Mmmm... så deilig paella :)

    Vakre bilder som alltid!

    Nyt sommeren videre og kos deg.
    Her på Nesåsen har det regnet og regnet og regnet.
    Idag skal jeg og Nala bare slappe av og kose oss inne, det tar på med ferie, vi har fartet hit og dit og jeg har i grunn aldri hatt så mye å gjøre som nå *fnis*

    Fin fredag til deg, vakre!
    klem

    SvarSlett
  6. Du tar fantastisk flotte bilder, fanger lys og motiv til stoooor glede for en ivrig leser!

    Kos dere videre med ferie!

    SvarSlett
    Svar
    1. Åå nå ble jeg glad! Tusen takk

      Slett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...