beatehemsborg

mandag 26. desember 2011

HELE...


Jeeey!
Med mitt nye objektiv (tamron 18-200 mm) går oversikts-fotograferingen som en lek...
Tidligere har jeg stort sett brukt 50 mm, og den er
ikke bare lett å ta større oversiktsbilder med.

jo da.. jeg har jo klart det da...
etter at jeg har klatret opp på kjøkkenbenken, eller står i sofaen...

Så i dag byr jeg på et bilde av HELE spisestuen for en gangs skyld!

Det ser nok ikke så veldig julete ut her nå...
men så fort vi dekker bordet med litt
rødt og grønt + nisseserviset
OG tent alle 70 stearinlysene
så blir det så bra så!


(dette bildet er tatt med 50 mm)


Ønsker dere en fin-fin dag!

Her i huset er mannen og jeg blitt hektet på Wordfeud...
... og nå SKAL jeg slå han!
Er du hektet?


Photobucket

16 kommentarer:

  1. Så koselig dette var! nydelig med det koselige serviset i rødt. Fint bilde av deg i innlegget under. :)

    SvarSlett
  2. Har samme objektiv, og er knallfornøyd :D Siste hos oss nå er canon f/2.8 24-70 mm. Helt knall!! :) Veldig moro :D

    SvarSlett
  3. Ah moro! Lekkert hos deg!!!! Fortsatt god jul:) Klemmer

    SvarSlett
  4. Grattis med nytt objektiv! Gøy å se helheten ja :) Ha en fortsatt herlig romjul!

    SvarSlett
  5. fiine bilder Beate! Og grattis med nytt objektiv..
    Jeg fikk 18-200 til jul i fjor.. men jeg må ærlig innrømme at det har ikke blitt mye brukt etter at 50 mm kom i hus... Har også et lyssterkt 18-55 mm... så da klarer jeg meg på en måte....
    Men alt til sitt bruk.. og det er jo såå kjekt å se litt helhets bilder innimellom :D Flink er du!

    Ha en fortsatt fin romjul!
    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  6. Lekker spiseplass dere har. Du har så mange fine ting og har det veldig koselig! Gøy å teste ut nytt kamerautstyr :)
    Her spilles det også wordfeud, men jeg er heldigvis på vei ut av "hekta-tilstanden" :)
    Ønsker deg fine romjulsdager!
    klem

    SvarSlett
  7. Trenger det å være så julete da? Jeg leste reportasjen i varden og er helt enig. Vi juler opp det vi bruker ellers i hverdagen.

    Fint bilde av spisestua. Du, den benken er en "keeper"...

    Har bare hørt om wordfeud. Må sjekke hva det er...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  8. Kjempekoseleg spiseplass. Likte veldig godt dei bildehyllene dine, og slagbenken din er berre lekker :-)

    SvarSlett
  9. Så utrolig nydelig dere har det : ))

    Her vil jeg følge med videre, for å si det slik :D

    Fortsatt god jul <3 Klem fra Silje

    SvarSlett
  10. Gratulerer med nytt objektiv! :D Vi er mange bloggerdamer som har fått fotogreier. *ler* Jeg har ikke fått i gave, men pappa røpet at han hadde en del ting liggende som jeg kunne få. :D

    Kos dere masse i romjula!!

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mykje med nytt objektiv :) Og fint bilde såklart, av den fine fiiiine heimen! Veldig kjekt å sjå bilde av deg også, in action på kjøkkenet. Eg veit ikkje heilt kva wordfeud er, men eg ønsker deg hell og lykke i "slaget" ;)

    Fortsatt god romjul til deg og dine, fine Beate!

    Klem Eli

    SvarSlett
  12. Julete eller ei,vakkert er det uansett:)Gledelig Romjul!klem

    SvarSlett
  13. Man trenger da absolutt ikke å overpynte, men jule-"stæsje" det man allerede har framme. Litt rødt service gjør susen.
    Utrolig lekker slagbenk :)

    SvarSlett
  14. Artig med nytt utstyr! Det er visst veldig mange rundt om i blogglandia som har fått nytt fotoutstyr til jul;)
    Selv fikk jeg ekstern blitz, og elsker den!!

    Kos deg masse!
    KLEM

    SvarSlett
  15. Lekker! Veldig fint hos deg!
    klem Hege

    SvarSlett
  16. heisann :) for en fantastisk blogg !!? Har vært inne å kikka innimellom men i dag er twinsa på hytta med mamma og pappa så endelig hadde jeg tid og overskudd til å lese og kikke skikkelig:) så det må jeg si alså, veldig inspirerende, ikke skjønner jeg åssen du har tid og ikke minst ENERGI, men et spark bak til oss "late" er det hvertfall:) men.. Jeg har et spm.. Spisebordet ditt vettu, det hvite med hengsler. Har samme i brunt men vil ha det i hvitt. Har du kjøpt det sånn eller har du gjort det selv? Har lurt på leeeengeåssen jeg skal få det fint hvis jeg gjør det selv, eller om jeg skal få det gjort av en maler eller no sånt.. Har både stuebord og spisebord i "samme"..

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...