beatehemsborg

tirsdag 29. november 2011

cookies and milk

(super kul telysholder i betong, kjøpt hos am design)

Hjemmelaga kjeks + melk til kveldsmat...
Ja, ja er det ikke jul snart da? 

Ja, jeg vet at jeg nesten alltid sier
"DETTE ER KJEMPEENKELT Å LAGE!" når jeg legger ut oppskrifter...
Men det er sant altså... Deigen er laget på noen få minutter
og er klar til å bli trillet ut til kuler med en gang!
Et kvarter etterpå har du rykende ferske cookies  - klare til å nytes!

EASY PEASY

Photobucket

10 kommentarer:

  1. Eh...skoill itj dåkk ha lettvint lapskaus te kveills...???
    Hørtes forresten vældig godt ut med din variant av lettvint lapskaus...hihi.
    Klæm

    SvarSlett
  2. Som vanlig lekkert og detaljrikt hos deg, Beate. Falt for hyssingen du har knytt sammen kjeksene med, og den lille merkelappen. Flott lysestake også. Gikk rett hjem hos deg, den. :)

    Nå er vi ferdige med oppussinga på loftet, for denne gangen. Har lagt ut noen bilder. :)

    SvarSlett
  3. Nå fikk jeg lyst på kjeks. Er disse sprø eller litt seige?
    Er i skikkelig bakemodus om dagen.

    Klem Hanne Mette

    SvarSlett
  4. hanne mette: det spørs hvor store du lager dem... hvis du triller små kuler og klemmer de litt flate når du tar dem ut av ovnen (og så legger de på rist) så blir de sprø...

    SvarSlett
  5. Hei!
    Dei såg veldig gode ut, mulig eg prøver den oppskrifta... ;o)
    Veldig fint bilde :o)
    God adventstid!

    SvarSlett
  6. Easy peasy it is...
    Lekker den betong lysestaken!
    klem

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Takk for super oppskrift, den tror jeg jammen jeg må teste ;)
    Ønsker deg en riktig fin kveld.

    SvarSlett
  8. Eeeelsker cookies ♥
    Må lage oss en ladning snart vi og;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...