beatehemsborg

søndag 31. juli 2011


I dag har jeg ordnet litt i hagen og på verandaen...
Noen nye blomster i krukkene, og vips så er alt på stell igjen!


Jeg fant også dette avlastningsbordet (benk?) i blomsterbutikken i dag.
Kjekt med et ekstra bord til alt stasjet... hi,hi...
(jepp, radioen er blitt med hjem fra hytta...)

I morgen er det jobb igjen!
Det største problemet nå er å komme seg i seng til en fornuftig tid...
Etter fire uker med ferie har hele familien snudd døgnet på hodet!


Photobucket

9 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!! Og så fint bord ;) Kroken ser bare helt fantastisk ut!

    Og den hytta deres, ja den er bare helt nydelig! Sommeridyll på sitt aller beste!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig på terrassen ♥
    Og bordet var nydelig!!
    Deilig med ferie, men er litt godt og komme igang med hverdagen og...:)

    Ønsker deg en flott uke- og jobbstar i morgen;)

    KLem Line

    SvarSlett
  3. Hei.

    Jeg synes det er tråki' når hverdagen innhenter en, men sånn er livet. Heldigvis har vi en uke til. Og i september er det ny Liverpool-tur. Jiihaaa...

    Herlig pyntet hos deg. Nye blomster gjør susen. Har selv plantet om litt i dag. Lobeliaen sang på siste verset gitt.

    Hytta deres ser virkelig ut som paradis på jord. Det må være skjønt med nærheten til vannet.

    Ha en fin arbeidsstart. Og husk å ikke sitte oppe til nærmere 0300 i natt... Hihi...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Og ferien gikk glatt denne gangen, uten uhell.

    MC

    SvarSlett
  5. Så koselig du har det på terrassen. Siste feriekveld her også. Blir rimelig tøft for alle i morgen. Far og gutta har tidligvakt og begynner på jobb lokka sju. Jeg har seinvakt heldigvis. (ikke ofte jeg sier heldigvis til seinvakter...)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Skikkelig tøft bord!!

    Ha en god abeidsstart, jeg skal kule egget litt lenger;)
    Klem;)

    SvarSlett
  7. Lykke til med jobb igjen! Her var det også innkjøp av nye planter i dag, siden en del var visnet. Med ett ser det da så mye bedre ut foran huset :)

    SvarSlett
  8. Så fint...
    Her trengs det også noen nye blomster i krukkene!
    Kastet en del i kveld, så i morgen må jeg
    avgårde å kjøpe nye ;)
    Herlig å endelig ha anledning til å titte innom deg...
    Har kost meg med dine fine innlegg gjennom hele sommeren :)
    Lykke til med morgendagen og å komme seg i seng i kveld ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  9. Ferie er deilig.. men jammen syntes jeg det er litt godt når hverdagen kommer også. :) Kos deg som best du kan med jobb i morgen!

    Alltid koos å stikke innom bloggen din!

    Klem C

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...