beatehemsborg

lørdag 21. august 2010

.:ordning og reda:.

(postkasse fra bruka design)
Jeg blir litt tussete av ting som ligger og slenger... Her i huset ligger særlig Kaspers ting strødd. Pokemonkort og spill +++ overalt...
Nå håper jeg at jeg har funnet løsningen til litt ordning og reda!


Kasper har fått sin egen postkasse som henger på veggen på vei ned til rommet hans. Her kan jeg fylle opp med remedier som hører hjemme hos ham.


Selv sitter jeg her med en kraftig forkjølelse som truer a-ha konserten vår :-(
Vidunderkurer tas i mot med takk!
Photobucket

14 kommentarer:

  1. Skulle ønsle jeg hadde en skikkelig vidunderkur til deg, stakkars.

    Få i deg sink og C-vitamin = sammen er disse to helt unike for å bli kvitt en forkjølese fort.
    Drikk nypete.

    uansett må jo det å se på a-ha konserten være en vidundermedisin.. *smiler*

    klem vibeke :)

    SvarSlett
  2. Smart idé!! Her blir det også liggende en del ting som skal vli med opp.


    God bedring!!!!!

    SvarSlett
  3. Stakker deg, har desverre ingen vidunderkur...

    Postkassen var smart, jeg kjøpte en hvit boks (ikea) med navnelapp til hver av oss. Alt som ligger og flyter blir puttet i boksene, veldig effektivt.
    God bedring og kos deg på konserten.
    Klem fra meg som skal på samme konsert om en uke her i Bergen:-)

    SvarSlett
  4. Det var smart faktisk! Har en haug med ting liggende i trappa som det er meningen at respektive skal ta med opp, men haugen ligger der til jeg tar den...ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  5. GOD BEDRING!!! Skulle gjerne vore på AHA konsert! Håper du kjem deg fort! Postkassa var kjempelur, her blir det til at eg legg ting i trappa som skal opp igjen på barneromma. Lurare å putte dei opp i noko!

    Igjen: god bedring!
    Krysser fingrane for deg!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  6. God ide med postkassen. Håber han får tid til at tømme den ind imellem, så den ikke bliver proppet.
    God bedring - husk C-vitamin
    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  7. smart med postkassa.
    c vitamin er bra

    SvarSlett
  8. Oi, dette var en flott og smart ide!!! Tror mannen i huset skal få sin egen kasse:D
    Likte også plantebordet ditt som har fått inneplass i heimen, det ble virkelig flott!
    God bedring, tvi tvi for at du kommer deg på konsert!!! klem fra meg;)

    SvarSlett
  9. Super god ide:0)

    God bedring, håber du kommer over det hurtigt.
    Ha´ en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlett
  10. Du MÅ på Aha da!!! Masse god bedring! Veldig morsomt med den postkassa! Har aldri tenkt at man kan bruke slik innendørs. Jeg har revet ned oppslagstavla vår - så sliter med å finne et sted til alle lapper, ting som slenger etc. Kanskje en postkasse????? Som lærer er jeg jo vant til å postkasse innendørs da - i klasserommet ;)!

    SvarSlett
  11. Håper du har fått kommet deg avgårde på konsert. Hadde jo vært kjedelig å måtte kaste inn håndklet like før.

    Likte postkasseidéen. Jeg måtte hatt mange hvis jeg skulle følge ditt eksempel, men det er ikke umulig. Likte forresten godt mappa som ligger oppi der...

    Når du leser dette har du forhåpentligvis vært på konsert. Jeg digger også A-ha.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  12. Så skjønn den da, vi trenger faktisk ny postkasse vi... Hmmm... :P
    Jeg er forresten godt i gang med lavkarbo her nå, og det begynner å gå riktig så bra, ned litt over 3 kilo og føler meg som et nytt menneske! :D

    SvarSlett
  13. Heihei
    Det var lurt,,veldig flott postkasse..hvor er den kjøpt?
    Ha en flott søndag
    Klem

    SvarSlett
  14. Lill: den er kjøpt i en gavebutikk som heter Live i Skien. Merket er Bruka

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...