beatehemsborg

onsdag 21. oktober 2009

.:Hår-nostalgi:.

Husker du Jane Hellen shampoen? Den med grønn eller lilla flaske. Den som luktet så utrolig godt! Ja, den luktet faktisk veldig godt...akkurat så godt som håret mitt lukter nå!!!

Jaaaaa, jeg har kjøpt Jane Hellen shampo og balsam i dag. Holdt på å få sjokk når jeg så de på en hylle i en klesbutikk i byen. I følge butikk-dama selges de i Sverige, og etter litt frem og tilbake fikk hun lov å selge dem i butikken sin. Tror det er den eneste butikken i Norge som selger disse.





Husker også den gule Pierre Robert shampoen som luktet honning. Den brukte jeg også mye. På sminke-bordet hadde jeg Dolly og Debbie sminke, Date-parfyme, Catzy-spray og leppepomade med smak fra Body Shop... Det var tider det!


11 kommentarer:

  1. Kikar igenom här lite, mysig blogg. Oj vilken nostalgi med Jane Hellen schampot, det måste vara som att flytta sig 20 år tillbaka i tiden! (Ojoj, är det verkligen sååååå längesen...)
    /ylva

    SvarSlett
  2. Jane Hellen shampoen, ja - selger de virkelig den ennå?! Herlige tider:) Fant skoledagboken min fra ungdomsskolen her om dagen, da fikk jeg meg en god latter:)

    Ha en fin kveld, Beate!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  3. Oi- denne shampoen ser ubevisst etter i butikken hver gang tror jeg- ELSKER lukten av Jane Hellen shampo :-)

    gode minner :-)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Jøss,nå fikk jeg nesten vondt i magen......hadde kjøpt den tvert,om jeg hadde sett den her i butikkene,om så bare for å lukte på......er man nostalgiker,ja så er man !!! Du må begynne å selge den,i nettbutikk.......hihiiiii,tenk så mange kunder du.......kjente meg igjen i både catzy og date.....man skulle nesten fått en dag eller to,til å gå inn i den tiden igjen :) Hadde vært noe,det... klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Så herlig med Jane Hellen shampo! jeg har mimret mye om den.. ingen shampo luktet så godt... :)
    Så fin blogg du har. Oppdaget deg nå i kveld, men vil gjerne legge deg til rollen min.
    Ha en fin kveld!
    Klem, Madeleine

    SvarSlett
  6. Hehehe:)Ja,kjenner lukta:)Kjente meg igjen i alt du skreiv:)

    SvarSlett
  7. Ja nå ble jeg litt nostalgisk her... så artig at de selger den, skikkelig go'duft det!! Klem

    SvarSlett
  8. å gud, finnes den enda :) jaja, dette er jo det glade 80..brukte denne fra undomskolen og videregående..nyt den :) tonje

    SvarSlett
  9. Å, den lukter så godt! Håper at flere butikker får den inn, kanskje det må lages en gruppe på facebook "ja til Jane Helen produkter i butikkene igjen", he,he.
    Ha en fin dag!!
    Kjersti

    SvarSlett
  10. hehe nå kom jeg fort tilbake i barndommen her!!Så utrolig gøy! Husker alt du skriver om. Hdde date parfymene i nesten alle fargene- det samme med leppepomadene fra bodyshop- og ingen ting er vel bedre enn catzy sprayen. hehe.. Er det rart til at jeg elsker å lese bloggen din...

    I det ene innlegget får du meg til å le og i det andre setter du meg til bake til gode minner:D

    Ha en strålende dag skjønne deg!!

    SvarSlett
  11. Den shampoen har eg aldri høyrt om! Men er kjekt med shampoar som luktar litt ekstra godt:)
    Ha ein herleg dag!
    Klem Anne:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...